Korduma kippuvad küsimused

AZZZA

Miks „AZZZA“?
Kes me oleme?
Miks me oleme?

Toode

Milliseid tooteid ootame?
Millistele nõuetele tooted vastama peavad?
Mul on väga personaliseeritud toode – kas see ka sobib poodi müüki?
Kui seda tüüpi toodet juba müüte – kas ka minu tooted on oodatud?
Aga kuidas on toodete piltidega? Kas on mingid kriteeriumid?
Kas kõikidest värvidest peab olema valmis toote pilt?

Müüja

Kuidas saada AZZZA e-poes müüjaks?
Kas ma pean AZZZA-s müümiseks olema juriidiline isik?
Millised on müüja õigused ja kohustused?
Kuidas saan Azzza blogisse artikli minust?
Miks me peaksime lisaks enda e-poele ja Facebooki poele panema oma tooted teie poodi müügile?

E-poe keskkond

Kuidas tooted AZZZA lehele jõuavad – kas pean need ise lisama?

Kui oleme müüjalt saanud kogu vajamineva info, lisab meie assistent tooted AZZZA e-poodi ning need muutuvad kõigile nähtavaks ja ostetavaks.

Kuidas teavitatakse tellimuse saabumisest?

Kui toimub ost, saabub Sulle 1 tööpäeva jooksul sellest teavitav e-mail, kus on kõik tellimuse elluviimiseks vajalik informatsioon olemas.

Kuidas toimub arvete esitamine?

AZZZA esitab ostjale arve tellimuse järel ja ostu eest raha laekub AZZZAle.

Sinuga arveldamiseks on kaks varianti - kas iga ostuga või koondarvena.

Kui iga ostuga, siis esitad tellimuse saamisel kohe meile 50% summale arve ja peale ostu tagastustähtaja lõppu (vt ka tagastustähtaja erandid) teisele 50%le. Meie esitame koos tellimusega kohe ka komisjonitasu arve ning tasaarveldame selle Sinu esimesest arvest.

Kui aga lepime kokku koondarvetega arveldamise, siis saadame iga kuu lõpus Sulle koondarve kõigi eelmisel kuul toimunud müükide kohta. Sina aga saadad meile:

  • täies mahus arve kõigi eelmisel kuul toimunud müükide kohta, mille tagastustähtaeg on möödas;
  • 50% ulatuses arve kõigi müükide kohta, mille esimene pool sai eelmise arvega arveldatud ja nüüd on tagastustähtaeg möödunud;
  • 50% ulatuses arve kõigi müükide kohta, mille tagastustähtaeg ei ole veel kätte jõudnud.
Mida tähendab sõna „Komisjonimüük“?

Komisjonimüük seostub kõnekeeles eelkõige kasutatud asjade müügiga, kuid meie ei müü kasutatud asju. Juriidilises keeles on sellel teine tähendus - komisjonimüük on igasugune müük, kus üks isik müüb teise isiku eest tema kaupa ja kauba omanik maksab selle müügi eest komisjonitasu. See on kõigi detailidega kirjas Võlaõigusseaduses peatükis 39 "Komisjonileping".

Praegu küsin enne toote välja saatmist kliendilt üle, kas kõik on nii nagu ta soovis. Kas kliendiga otse suhtlemine on võimalik ka AZZZA e-poe kaudu müües?

Müüja saab tellimuse täitmiseks ja toote saatmiseks kliendi telefoninumbri ja e-posti aadressi. Seega on vajadusel võimalik kliendi käest vajalik info üle küsida.

Siiski loodame teha tellimise meie lehelt niivõrd lihtsaks, et selline vajadus oleks minimaalne.

Kuidas toimub AZZZA e-poest tellimine?

AZZZA veebipood ei erine oluliselt teistest e-poodidest. Klient valib tooted ostukorvi. Iga toote kohta valib ka saatmisvõimaluse. Ostukorv arvestab saatmisvõimaluse eest vastava summa juurde. Kui klient tellib ühe tootja käest mitu eset ning müüja ütleb, et need saab saata ühe pakina, saab klient ülejäänud saatmisele kulunud raha tagasi.

Tarne

Kuidas toimub toodete kohaletoimetamine?

Kohaletoimetamise eest vastutab müüja. Meie anname selleks kõikvõimaliku vajaliku info. Klient tasub kohaletoomise eest ostmisel ja meie maksame selle summa edasi müüjale vastavalt arvele.

Kas inimene saab ostetud toote tagasi ka saata?

Tagasisaatmise õigus on seadusest tulenev ning kehtib kõikide toodete puhul välja arvatud erandid. Need leiad AZZZA kasutustingimustest.  

Kuidas panna paika sobiv tarneaeg?

Tarneaegade pikkust me ei dikteeri – tingimus on, et need peavad tõele vastama. Tarneaja pikkus on südametunnistuse, võimaluste ja toote eripära küsimus. Valmistoodetel väiksem, eritellimusega tehtavatel toodetel pikem. Ei taha, et klient asju ebamõistlikult kaua ootama peaks. Tänapäeva kiires maailmas tahetakse kõike ruttu kätte saada.

Mõistame, et kvaliteetasjade loomine võtab aega ning kui endal kohe olemas tooteid ei ole, siis tuleb loomulikult arvestada kliendil ka ooteperioodiga. Toote kirjelduses peab olema kindlasti kirjas, mis eeldatav minimaalne ja maksimaalne tarneaeg ostjale on, et ta teaks sellega arvestada.

Milliseid tarnevõimalusi AZZZA e-pood lubab?

Meie e-poes on toote müümisel  võimalikud tarne valikud pakiautomaati saatmine (Omniva, Itella), ise järeletulemine (mingile aadressile), kuller. Müüja ütleb, milliseid tarnevõimalusi saab ta pakkuda ja need lisatakse tema tootele.

Kas saadate tellimusi ka välisriikidesse?

Hetkel mitte, kuid tulevikus me seda võimalust ei välista.

Leping

Kui ma allkirjastan lepingu, milline on edaspidine asjade käik? Kui kiiresti pean AZZZAle oma toodete kohta info edastama? Kas see maksab mulle midagi?
Kui palju maksab mulle, kui Azzza minu asju vahendab ostjateni?
Lepingus on punkt, et minu poolt Azzza e-poes pakutava kauba hind ei tohi olla suurem, kui minu hind sama kauba eest muudes võrreldavates kanalites - mida see tähendab?
Lepingusse süvenemine võtab aega ja ma ei ole harjunud juriidilise keele lugemisega. Mis need keerulised laused kõik tähendavad?
Millise aja tagant toimub arvete koostamine?

Ma ei leidnud oma küsimusele vastust…

Kui sa ei leidnud siit oma küsimusele vastust, siis aitab meie klienditugi Sind rõõmuga. Võta ühendust klienditugi@azzza.ee või kirjuta meile kontaktivormi kaudu.