Meil on suur rõõm, kui te meile kirjutate. Selle abil saame tagasisidet enda tööle. Eriti tore on muidugi saada positiivset tagasiside, mida eriti viimasel ajal on tulnud tonnide viisi.
Üpris tihti saame ka küsimusi, et mul on tulemas see või see tähtpäev. Kas selleks ajaks jõuab tellimus kohale?
Käsitöö tegemine võtab omajagu aega ning ehkki meie meistrid annavad oma parima, et jõuda asjad tehtud võimalikult kiiresti, võtavad nad siiski vajaliku aja, et teha neid hoole ja armastusega. Seega tagavad hea kvaliteedi.
Otsustasin, et vastan tekkinud küsimustele pisut pikemalt selle blogipostitusega.
Meistrite määratud tarneaeg
Me oleme meistritelt küsinud sellise tarneaja, mille sees oleks ka pakiautomaati jõudmise aeg. See tähendab, et mitte ükski tarneaeg ei saa meil olla kiirem kui 2 päeva – ka valmistoote saatmiseks võib (aga ei pruugi minna postiasutusel mitu päeva). Samas, isegi kui toote juures olev tarneaeg on näiteks 7 päeva siis igasugused asjaolud mängivad selle reaalses ajas rolli. See tähendab et 7 asemel võib minna ka hoopis näiteks 3 päeva.
See oleneb paljudest asjadest ning oleme ärgitanud oma meistreid andma sellise tarneaja, et kindlasti võiks selle aja jooksul kohale jõuda. Ostjad saavad siis arvestada tähtpäevadega ning, et kindlasti selleks ajaks kohale jõuaks.
Erijuhtumid tarneaja tagant tõukamiseks
Vahel avastad meid just enne tähtpäeva ning oleks ruttu-ruttu vaja kätte saada ning ei saa oodata pakiautomaati jõudmist. Oleme selliste erijuhtumite korral kokku leppinud ka käest-kätte andmist. Seda siiski ainult siis, kui ostja ja meister juhtuvad olema samas linnas ning see on osapooltele mugav.

Tarneaja eripäringud
Vahel aga jäid veidi ajajänni ja mingitel põhjustel sai tellitud õige pisut liiga hilja ja toote all on märgitud… näiteks 1-21 päeva. Sellise tarneaja puhul ei ole meister kindel, kas tal tellimuse tegemise hetkel on toode laos olemas või on tarvis alles materjale tellida, et mõne ajapärast alles tegema hakata ning on selleks tarbeks jätnud endale varu.
Kõige tihemini küsitakse, et “kas X kuupäevaks jõuab kohale” ühe meistri toodete kohta, kuna tundub, et katsikukingituste leidmine tuleb ootamatu vajadusena.Selliste asjaoludega arvestamiseks plaanime tekitada toodete juurde ka sellise lahtri, et “vajan toodet X kuupäevaks”.
Alustame sellise võimaluse tekitamist Nimeliste aksessuaaride lutikettidest ning tasapisi liigume teiste toodete juurde.
Sellisel juhul, kui meistril ei ole võimalik nii kiirelt tegutseda saab ta sellest teada anda.
Kas sulle meeldib anda tellides teada vajalikust kuupäevast või eelistad, et oleks hoopis peale tellimuse saamist meistrilt oletatav tarneaeg järgmise kirjaga kaasas?
Veel leiad infot Azzza tarneaegadest (meistrite lõikes üldised tarneajad ja mõned lisanipid) siit.