Postitatud Lisa kommentaar

Designs of Celiné – naturaalsete materjalide võlu

Designs of Celine - hall tekk ja beebi

Kõik fotod artiklis: Designs of Celiné

Designs of Celiné pakub käsitöö tooteid, mis on allergiavabad, ainulaadsed ja sobivad kasutamiseks või kinkimiseks ka kõige õrnematele pereliikmetele. Selle brändi loojaks on aktiivne ja rõõmsameelne noor naine Kätlin Tammeveski.

Kätlini jaoks on kõige südantsoojendavamad hetked need, kus tema tegevus on toonud kellegile sära silma ning naeratuse suule. Ta hindab kõrgelt nii enda harimist kui lapsele hea kasvukeskkonna pakkumist. Nii panebki ta oma toodetesse palju hoolt ja armastust.

Miks valmistad just puuvillasest paelast ja meriinovillast tooteid?

Alustasin meriinovillast toodetega, sest peale lapse sündi kutsus enim looduslik ja ehe. Soov oli juba ammu jagada inimestega midagi, mida saan oma kätega luua ja juhuslikult sattusin sellise jämedakoelise lõnga otsa.  Edasi avastasin juba puuvillaset paela ja toodete ring laienes veelgi.

Kuidas leidsid tee sellesse valdkonda? Kuidas on Sinu toodetel läinud?

Kudumine on mulle alati sümpatiseerinud. Kui lapse sain, siis tundsin, et ei suuda käed rüpes istuda. Olime just valimas lapsele vankrisse lambanahka, kui tundsin, et tahan midagi teistsugusemat – midagi, mis oleks sama efektiivne, aga, mis oleks minu enda tehtud.

Nii hakkasin internetist otsima erinevaid lõngasid ja juhuslikult leidsin jämedakoelise meriinovilla. Sealt läks asi edasi juba libedalt.

Hetkel olen meriinovillast toodete kõrval hakanud tegema ka puuvillasest paelast tooteid. Praeguseks need kohati isegi ületavad tellimuste osas meriinovilla, sest kui meriinovillast tooteid tellitakse aastaaegadele vastavalt, siis puuvillast paelast tooteid ostetakse aastaringselt.

Siinkohal pean oluliseks mainida, et paljud ei tea ega oska arvata, et meriinovilla head omadused (ei aja higistama, hästi hingav), teevad selle materjali sobivaks ka suveõhtutel kasutamiseks.

Ise millegi tootmine ja selle müügi juhtimine ei ole alati kerge. Mis sind oma töö juures enim inspireerib? Kust tuli tõuge oma ettevõte luua?

Mind inspireerib tohutult klient, tema positiivne tagasiside, need pildid, mida olen läbi aegade klientidelt saanud. Vahel võtan need lahti, vaatan ja siis tuleb ka uus energia. Samuti on inspireerijateks eritellimused, mis toovad ideid oma toodete täiustamiseks.

Veel innustavad mind mu sõbrad, kellel on kodus minu tooteid. Näha kellegi diivani oma käsitööd – seda tunnet on raske kirjeldada.

Inspiratsiooni olen saanud ka emalt väga palju, kes samuti tegeleb käsitööga ja on andnud palju näpunäiteid, oma lapselt, kelle peal ma olen saanud katsetada, kuidas toode töötab ja kas tõesti on nii hea ja tore kõik, kui ma räägin teistele.

Ettevõtte loomise idee tiksus kogu aeg peas aga julgust ei jagunud alguses. Ühel hetkel tuli seda teha seoses ühe koostööga ja see andiski tõuke, et nüüd on aeg. Olen selle eest ääretult tänulik.

Midagi tehes tuleb ikka ette ka komistuskive või üllatusi. Milline on Sinu seni suurim õppetund seoses oma toote valmistamise ja müümisega?

Suurim komistuskivi… Õpin igast asjast. Paela toodete loomisega oli kõige rohkem tegemist –  täitematerjali otsimine-katsetamine, milline ikkagi parim on. Väga palju katsetasin paeltega nende pesemist – panin pessu ja välja tuli tükiline tomp.Palju pisaraid sai valatud täitmisega, sest ei osanud arvatagi, et õige paksuse leidmine nii keeruliseks kujuneb. Läks väga pikal aega enne kui julgesin reaalselt välja panna müügile esimese toote puuvillasest paelast, aga selleks ajaks oli rind juba kummis ja naeratus suul. Vahel tunduvad asjad palju kergemad, kui tegelikkuses reaalselt on.

Lapse isa on tohutult suur abivägi ja toetaja mul. Kord, kui tuli korraga tohutult tellimusi ja tundsin, et appi, ma ei jõua. Ärkasin öösel üles ning mu mees tuli voodi kõrvale ja ütles:“Ma ausalt tahtsin aidata ja proovisin sul paela täita, aga ma olen kahe tunniga vaid ühe meetri jõudnud ära täita“. See oli üks armsamaid asju, mis olen kuulnud.

Kuidas inimesed Sinu valmistatud toodeteni jõuavad?

Enamik kliendid jõuavad otse koduleheni. Samuti tuleb tellimusi Facebooki ja Instagrami kaudu, kuid tooted on üleval ka etsy.com lehel, mille kaudu tulevad tellimused välismaalt..

Missugune on üks tavaline Teie toodete tellija? Millal või mis põhjusel enamasti Sinu tooteid ostetakse?

Enamasti on ostjad noored, kes ootavad oma esimest-teist last. Vanusepoolest keskmiselt kolmekümnendates naised, venelased ja eestlased väga tasavägiselt.

Siiani on väga positiivsed kliendid olnud ning väga vastutulelikud. Arvan, et nii kuidas ise oled, seda saad ka vastu.Tooted on piisavalt kallid, seetõttu arvan, et ostjad on väga kindlad oma ostudes ja teavad hästi, mida soovivad saada.  

Usun, et mu tooted võiksid huvi pakkuda kõigile inimestele, kes hindavad puhast materjali, mis ei sisalda naftat ega ole töödeldud erinevate kemikaalidega. Kes soovivad ise tunda ja lasta lähedastel tunda ennast hellitatuna Eesti käsitööst, mis on personaalselt just talle tema soove arvesse võtte, tehtud.

Kas on midagi, mida sooviksid kindlasti oma tellijatele öelda?

Sooviksin välja tuua veelkord meriinovilla tohutult head ja kasulikud omadused ning faktid:

  • Naturaalselt antibakteriaalne
  • Hingav materjal
  • Vett hülgav
  • Mõõtmete suhtes kerge materjal
  • Raskesti määrduv
  • Ei tekita staatilist elektrit
  • Ei võta külge ebameeldivaid lõhnu
  • Loomulik pulstumine ajapikku
  • Võib ajada lõnga kiude

Paelatoodete osas rõhutaks, et neid saab pesta pesumasinas. Kinnituspaelad on lahtised ja seega saab neid mugavalt vahetada. Toote pikkust ei tasu ka karta,  toodet saab veidi nö kokku suruda ja venitada, et saavutada korrektne pikkus. Sellega koos muutub vastavalt ka kõrgus.

Kui sa peaksid ühe lausega oma toodet müüma, siis mis see oleks?

Kätega valmistatud loodus, mis hellitab.

Millised sinu toodetest on kõige populaarsemad? Miks?

Kõige populaarsemad on beebivoodi pehmendused. Väga paljudel tuttavatel on need kodus juba ning külas käies ikka katsun ja imetlen. Ikka veel on veider mõelda, et vau, see on minu tehtud.

Hästi läheb ka meriinovillast tekkidel. Nendega sai kunagi alustatud ja neid hinnatakse kõrgelt just vankripehmendustena.

Eelnev näitab, et brändi seostatakse tohutult lastega. See ei olnud algselt plaanis, aga on kujunenud tänu klientidele. Siiski mainin, et Designs of Celiné pakub endiselt ka mitmeid lastega mitte seotud tooteid

Igat toodet olenemata sihtrühmast valmistan erilise hoolikusega, miski ei tohi ununeda ja alati pean lõpptulemusega ise rahule jääma, sest arvan, et siis on ka klient rahul tulemusega.

Missugune on kõige ägedam või
südamelähedasem ese, mille oled valmistanud?

Ei oskagi kohe liigitada sedasi, kõik on kuidagi tähtsad ja armsad, igal ühel oma lugu ja nägu.

Pean kõiki esemeid väga ägedateks, aga võib-olla mu esimene unenäopüüdja on kõige meeldejäävam. Ikkagi 4 tundi näputööd ja see lapse rõõm, kui see sai riputatud tema magamistuppa. Seda meenutades tuleb naeratus siiani suule – nii tohutult palju oli pusimist, aega ja vaeva, kuid tulemus sai lihtsalt võrratu.

Mängukaar on samuti üks erilisemaid tooteid. Taas puhtast vajadusest loodud ning eriti tore on mõelda, et selle toote puhul on nõudlus välismaalt suurim.

Kes on  selles tegevusvaldkonnas Sulle olnud suurimaks eeskujuks?

Minu ema kindlasti, temalt sain selle kudumise nakkuse, tema on mind õpetanud, näpunäiteid andnud. Kuid ka ettevõtted, kes sama asjaga tegelevad. Nii vahva on vaadata, mille peale tullakse ja see annab innustust veel pühendunum olla.

Kui sul tekkis huvi Designs of Celiné toodete vastu, siis kiika milliseid neist toodetest AZZZA poes leida võib. Mõnedele saad pilgu peale visata, aga juba siin samas lõigu all 🙂

0
Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

See veebileht kasutab spämmi vähendamiseks Akismetit. Uuri lähemalt, kuidas sinu komentaari andmeid töödeldakse.