Vaadete kujundus: Made By
AZZZA rakenduse esimene versioon hakkab ilmet võtma. Nüüd on just paras aeg välja öelda, millised funktsionaalsused ja võimalused me alustamiseks välja valisime.
Alustame kõige olulisemast
Minult on korduvalt küsitud, kas kõik see on ikka võimalik, mida lubame. Võin öelda, et teoreetiliselt on – suurfirmade ärilahendustes on kõik see olemas ja rohkemgi veel. Kui nüüd praktilise poole pealt rääkida ja realistlikuks jääda, siis loomulikult võtab selle kõige teostamine aega ja vaeva. Lisaks, mis puudutab liidestusi oluliste partneritega (näiteks e-poodidest otse materjalide tellimist), ka vastavate asutuste-ettevõtete uuendusmeelsust ja valmisolekut enda poolelt liidestus võimalikuks teha.
Loomulikult on meie suur soov teostada kogu AZZZA tutvustuses kirjeldatud funktsionaalsus, kuid selleni jõuame vaid siis kui paneme paika prioriteedid ning siis sammhaaval edasi liikudes areneme suurema funktsionaalsuse poole.
Esimese versioon sisaldab järgmist:
- Autentimine Facebooki kontoga
- Ettevõtte andmete sisestamine
- Tellimuste sisestamine
- Tellija andmed
- Tellimuse koostisosad
- Tellimusele märkmete lisamise võimalus
- Hinnaarvestus
- Tellimuste märkimine tehtuks
- Kakskeelsus (eesti ja inglise keel)
Autentimine ja ettevõtte andmed
Kõigepealt peab rakendusel olemas olema võimalus enese tuvastamiseks ja enda tellimuste eristamiseks teistest kasutajatest.
Lihtsa lahenduse nimel on alguses sisselogimine ja registreerumine AZZZAsse ainult Facebooki kasutajaga.
Soovi korral on võimalik sisestada ka juriidilise isiku andmed, kuigi esimeses versioonis neid veel kuskil ei kasutata. Oluliseks muutuvad nad siis, kui ka tellijad saavad võimaluse AZZZAsse oma tellimusi sisestada ja sealtkaudu oma arveid tasuda.
Tellimused ja hinnaarvestus
Praeguses rakenduse arengufaasis ei räägi me veel mugavusfunktsioonidest. Alustame ikkagi kõige tähtsamast – põhieesmärgiks on pakkuda torditegijale võimalust tellimusi algusest lõpuni ühes kohas hallata.
Esimeses versioonis sisestab torditegija ise oma tellimuse, kliendi andmed ja tellimuse koostisosad. See võimalus ei oleks muidu võib-olla nii kriitiline, kuid lihtsam on alustada integreerimata lahendusest, kus torditellijad ise veel ei puutu süsteemiga kokku.
Sisestamise käigus luuakse tootekataloogi esmane versioon, mida hilisemates AZZZA versioonides saab ka eraldi hallata. Samuti saab tellimuse loomise käigus lisada sinna nii kõik kasutatavad materjalid kui ka kuluva aja. Esimene võimaldab hilisemates versioonides näidata ostjale tordi koostist (nii toiduainete kui toitainete osas) ning juba esimeses versioonis arvutada hinda.
Kuna hinna arvutamine on paljude torditegijate puhul keeruline protsess (materjalide hind, tööaja hinda), siis juba esimene AZZZA versioon toetab hinna arvutamist hierarhiliselt tellimuse koostiselt. Selle detaile tellija ei näe (ka tulevikus mitte), kuid torditegijale on see oluline info.
Märkmete lisamine
Veel ühe olulise võimalusena on iga tellimuse juures märkmete nurk, kuhu tordi koostaja saab sisestada tekste ja lisada pilte. Hiljem, kui ka tellija-poolne funktsionaalsus on olemas, saab kondiiter sealt valikuliselt osasid märkmeid ka oma kliendiga jagada.
Oodatud on igasugune tagasiside
Kuna esimene versioon on niivõrd minimaalne, siis selle kasutamise eest AZZZA mitte mingisugust tasu ei küsi. Küsime ainult tagasisidet – nii selle kohta, mis olemasolevast meeldib või ei meeldi, kui ka selles osas, mis funktsioon just sinu vaatest oleks esmajärjekorras oluline järgmisena lisada.
Tagasiside aitab meil AZZZAt paremini kasutajate vajadustele vastavaks kohendada ja oma järgnevaid töid prioritiseerida.
Anna meile kommentaariumis teada, mida arvad AZZZA esimese versiooni funktsionaalsusest. Kui sul on ideid ja mõtteid edasise arenduse osas ja kommentaari jätta ei soovi, siis miks mitte meile otse kirjutada.
NB! Artiklis kasutatavad vaated on illustreerivad ning rakenduse lõplik versioon võib neist erineda.
Kui sulle oli artiklist kasu, siis näita seda. Kliki südamel!